Biblioteca.

La biblioteca de l’IES MANACOR està ubicada a una espai de 114 m2 situat entre la sala de professors i una zona enjardinada amb oliveres. Té una capacitat per a 60 persones i disposa de 2 ordinadors per a l’ús de l’alumnat.
Està dotada d’un fons bibliogràfic de 7500 títols, així com de revistes de ciència, literatura i cultura en general. Està a disposició de l’alumnat durant pràcticament tots els períodes lectius gràcies a un equip de professors que actuen amb la supervisió de la professora responsable i d’una bibliotecària contractada per l’APIMA que en garanteixen un servei segur i eficaç.
L’espai és molt agradable, lluminós i tranquil i convida a l’estudi a l’alumnat que disposa d’alguna hora lliure, així com els que cursen assignatures soltes.

Category : ,

Date : 27 gen 2014