Batxillerat Internacionsal /LOMLOE  

Mentalitat Internacional

Fomenta i desenvolupa la mentalitat internacional. Des del nostre centre promovem intercanvis amb altres escoles i l’aprenentatge de llengües.

Reconeixement Internacional

Facilita l'accés a Universitats de gran prestigi arreu del món

Profunditat de Pensament

Otorga l'amplitud i profundidat de coneixements necessaris per adoptar una actitud de pensament crític i independent.

Alumnes Solidaris

Ajuda a formar alumnes reflexius, oberts i solidaris, capaços de contribuir a crea un món millor i més pacífic

Opcionalitat de les proves PBAU

Es pot convalidar amb el batxillerat espanyol LOMCE més les proves PBAU (puntuació sobre 14)

Aprenentatge Motivador

Genera una actitud activa d'aprenentatge en un entorn col·laboratiu que potencia l'esperit crític i l'autonomia dels estudiants

Millora dels resultats

Ajuda a consolidar els resultats del Batxillerat LOMCE i les proves PBAU

Grups reduïts

Així s'afavoreix un ensenyament personalitzat

Informació  Admissió

Si t’interessa conèixer el programa del Batxillerat Internacional de l’IES Manacor, et convidam a participar en la sessió informativa que es durà a terme el mes de març.  Segueix les notícies de la nostra web i les publicacions a les xarxes per no perdre’t el procés d’admissió que comença el mes de maig.

Portes Obertes Batxillerat Internacional: 29 de març de 2023  a les 19:00h.

Per assistir a la sessió  informativa del Batxillerat Internacional, emplena el següent formulari i rebràs un correu de confirmació en cas que hi hagi algun canvi.

Formulari Portes Obertes

Batxillerat Internacional

Dates Clau Admissió

 
El període d’admissió per al curs de Batxillerat Internacional 2023/24 està obert.

 

  • Pèriode Sol·licitud d’Entrevistes: del 2 al 12 de maig de 2023.
  • Realització d’Entrevistes: del 22 al 26 de maig.  Format d’entrevista online a través de Google Meet.
  • Prova Competencial:  30 de maig de 2023 a les 17:00h. Format presencial.
  • Publicació de Llista d’Admesos: el 22 de juny de 2023.
  • Membres de la Comissió Avaluadora: Estefenia López, Pilar Caldentey, Nicolau Barceló, Manel Nicolau.
Polítiques

Informació de les diferents polítiques del BI (admissió, avaluació, lingüística, probitat, necesitats educatives especials...)

Notícies

Notícies referents al Batxillerat Internacional

Contacte

Informació de contacte i formulari per deixar un missatge

Entitats i Empreses Col·laboradores

El procés d'admissió pel Batxillerat Internacional (Curs 2022/23) està TANCAT