Premis Buero de teatre Jove

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre institut han guanyat la 20a edició dels prestigiosos premis Buero de Teatre Jove en la categoria autonòmica. Aquest certamen, organitzat pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport en col.laboració amb la Fundació Coca-Cola, promou la creativitat i el talent escènic entre els joves estudiants.

Enguany, enlloc de seleccionar un únic guanyador a nivell estatal i 17 guanyadors autonòmics, s’ha decidit que totes les comunitats autònomes que havien obtingut la primera posició en la seva respectiva autonomia serien premiades a nivell estatal. Això vol dir que els nostres estudiants han estat reconeguts com a guanyadors a nivell nacional en la seva categoria.

Els alumnes del grup de teatre de 3r i 4t de l’IES Manacor van captivar el jurat amb la seva original comèdia de l’absurd, La Cantant Calba, la seva interpretació i tècnica teatral impecable. Aquest èxit és fruit del treball dur, la dedicació i el talent dels nostres alumnes, així com del suport incondicional del seu director, Moli Quetglas. En nom de tota la comunitat educativa, felicitam sincerament els guanyadors per aquest merescut premi.

Com a part del premi, els alumnes aniran a Inca a veure una obra de teatre i, en acabar, tendran l’oportunitat de participar en un col·loqui que comptarà amb la participació d’un dels actors de l’obra i dramaturg, que també és membre del jurat dels Buero.

Aquesta oportunitat permetrà als nostres estudiants interactuar amb professionals del teatre i obtenir un coneixement més profund sobre el món de les arts escèniques. A més, els permetrà conèixer de prop el treball d’actors i dramaturgs reconeguts, i fins i tot obtenir consells valuosos per al seu propi desenvolupament artístic.

El premi estatal en els premis Buero de Teatre Jove és un reconeixement important i ens fa sentir molt orgullosos. Continuarem fomentant el teatre entre el nostre alumnat i donant suport als talents emergents de Manacor, perquè tots els futurs actors i actrius manacorins puguin fer els seus somnis realitat.

Enhorabona!!