Comissió d'Igualtat. Curs 2021/22

A l’IES MANACOR consideram a l’alumnat com el centre i la raó de ser de les activitats que realitzam. Sempre posam èmfasi en la participació d’aquest i en el seu protagonisme.

Ara bé, al nostre centre tenim ben present que formam part d’una comunitat i que l’hem d’incloure en les nostres accions. Sols així promourem el canvi de mirada envers els rols de gènere que és tan necessària.

Per això, les persones destinatàries de les nostres accions es poden classificar en els següents grups: alumnat del centre, membres del claustre, la nostra comunitat educativa, la població del terme municipal de Manacor i altres centres educatius.

Les activitats que presentam estan incloses dins la programació de la Comissió d’Igualtat i Coeducació de l’IES MANACOR.

Aquestes activitats han estat possibles gràcies a la implicació i compromís del professorat que ha coordinat i/o participat en cada una de les activitats que s’han proposat.

1. Concurs de mascaretes del 25N, exposició i acte.
  2. Exposició FEMME de Bel López.
  3. Tallers de temàtica específica.
  4. Microteatre a càrrec d’un dramaturg.
  5. Compra i promoció de llibres i còmics de temàtica feminista.
  6. Conferència a càrrec de Tània Balló, Las Sinsombrero.
  7. Sororitat pel 25-N 2021
  8. Acte 25N