Las Sinsombrero

El departament de Llengua i literatura castellana a través d’un projecte que ofereix el Ministeri de Cultura i Educació, “Encuentros literarios”, ha pogut convidar Tània Balló.

A partir d’aquí, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat ha fet tot un projecte per conèixer les dones de la Generació del 27, Las Sinsombrero.

Han visualitzat els tres reportatges dirigits per Tània Balló i han llegit la vida i algunes de les obres d’aquestes artistes.

Per a la conferència varen preparar una performance i preguntes per realitzar a l’escriptora i guionista.

A més, des del departament de plàstica, l’alumnat va realitzar un taller de cianotípies amb la temàtica de Las Sinsombrero.

De totes elles, vàrem seleccionar-ne dues, una va servir per fer unes bosses de tela i l’altra, per al cartell de la conferència.

Per acabar, després de la conferència, les alumnes creadores de les cianotípies seleccionades varen regalar una bossa a l’escriptora i les cianotípies originals.