Orientació

ATE-UECCO

Notícies del Departament

Llegir diari

L’objectiu principal de realitzar un diari mensual és fomentar l’ús de l’expressió oral, la lectura i l’escriptura de manera funcional i lúdica. Aprofitem d’aquesta manera, donar a conèixer a les famílies quins són els fets més significatius ocorreguts durant el mes, quines tasques i...

Diari UEECO. Juny 2021

Aprofitem d’aquesta manera, donar a conèixer a les famílies quins són els fets més significatius ocorreguts durant el mes, quines tasques i quins projectes s’han realitzat.

aula ueeco

A més a més, és una manera de donar visibilitat i normalitzar la qualitat de l’aprenentatge, l’atenció i el benestar dels alumnes amb capacitats diferents de l’estàndard habitualment establert.

Llegir el diari

Com cada mes, els alumnes de l’aula UEECO han fet un diari  amb el més destacat del que han fet durant aquest temps, i ho volen compartir amb tots nosaltres. Molt bona feina d’alumnes i professors!!

Diari UEECO. Maig 2021

diari UEECO abril