Orientació

ATE-UECCO

Notícies del Departament

ueeco-desembre

Com cada mes, els alumnes de l’aula UEECO han fet un diari  amb el més destacat del que han fet durant aquest m, i ho volen compartir amb tots nosaltres. Molt bona feina d’alumnes i professors!!

Diari UEECO. Desembre 2020

Llegir diari

Els alumnes de l’aula UEECO han fet un diari  amb el més destacat del que han fet durant el mes de novembre, i ho volen compartir amb tots nosaltres. Molt bona feina d’alumnes i professors!!

Diari UEECO. Novembre 2020

AULA EXTERIOR

El centre ha habilitat una aula exterior al pàrquing del professorat. Així disposam d’un espai agradable i segur per a treballar. L’alumnat de l’aula UEECO aprofita l’aula exterior com a una oportunitat d’aprenentatge i de fer visibles les seves capacitats a més de sentir-se...

Aula exterior

L’alumnat de l’aula UEECO aprofita l’aula exterior com a una oportunitat d’aprenentatge i de fer visibles les seves capacitats a més de sentir-se part de la comunitat educativa.

Ofereix el sevei de muntar l’aula exterior amb cadires, pissarra, retoladors, borrador… Tot preparat i desinfectat

L’alumnat d’ordinària estalvia temps i aprofita la sessió. Nosaltres treballam les unitats de mesura de forma manipulativa, ens ubicam a l’espai, treballam la numeració, llegim i entenem els vostres emails, organitzam les tasques per tenir-ho tot a punt quan arribeu, treballam en equip i, per damunt de tot, sentim que algú al centre està content i valora la nostra feina.

Moltes gràcies a tots els que ho fan possible.

aula exterior-1
aula exterior-2

Llegir diari

Els alumnes de l’aula UEECO han fet un diari  amb el més destacat del que han fet durant el mes d’octubre, i ho volen compartir amb tots nosaltres. Molt bona feina d’alumnes i professors!!

Diari UEECO. Octubre 2020

20201007 UEECO

Els alumnes de l’aula UEECO han fet un diari  amb el més destacat del que han fet durant aquest mes d’inici de curs, i ho volen compartir amb tots nosaltres. Molt bona feina d’alumnes i professors!!

Diari UEECO. Setembre 2020

Aula UEECO

Els alumnes de l’aula UEECO han fet un video per desitjar-vos BON ESTIU!!! Moltes gràcies als alumnes i als seus professors. Bon estiu a tots!

Aula UEECO. Final de curs

Els alumnes de l’aula UEECO han fet un video per desitjar-vos BON ESTIU!!!

Moltes gràcies als alumnes i als seus professors.

Bon estiu a tots!