Visita Electromecànica de vehicles

Dia 17 de Novembre, el grup tmv22B, segon curs de tècnic en electromecànica de vehicles, s’ha desplaçat fins al polígon industrial d’Inca.

Com és sabut, aquesta localitat en aquestes dates celebra anualment una de les més reconegudes fires agrícola-industrial del territori Balear, el dijous bo.

A l’estada han pogut visitar nombrosos estants de maquinària diversa com: tractors i útils agrícoles actuals, camions nous de petit i gran tonelatge i vehícles de gairebé totes les marques del sector.

Cal destacar la presència de vehicles elèctrics, com ara el camió de recollida de fems que es posarà en breu en funcionament, o la trobada realizada amb MEBASA per tal de dur a terme properes formacions i visites a les seves instal.lacions, com ara també l’interès mostrat en rebre alumnes de FCT.

La gran varietat dels vehicles exposats ha permès als professors acompanyants, Toni Oliver i Federico Álvarez, fer explicacions i profunditzar sobre conceptes explicats en classe que els alumnes agraeixen poder reconèixer sobre els vehicles.