Taller de glosses

Un altre any, per les festes de Sant Antoni, la Comissió de Biblioteca de l’IES MANACOR va convidar Glosadors a impartir un Taller de Gloses per als alumnes de 1r de Batxillerat.

Ens varen acompanyar Sebastià Adrover, Macià Ferrer, Ivan Antich i Miquel Servera que varen demostrar les seves habilitats com a glosadors i animaren als alumnes a participar i picar-se entre ells.

A poc a poc, els alumnes es varen animar i vàrem poder sentir gloses de tot tipus.

Tal fou l’èxit del taller que, fins i tot, Els dematins d’IB3 televisió no va voler perder-se’l.

Volem agrair a Glosadors de Mallorca la seva participació i la feina ben feta amb els nostres alumnes i a l’APIMA per subvencionar aquest taller que tant agrada any rere any.

També volem agrair als alumnes de l’Aula Ueeco per decorar la biblioteca per Sant Antoni i animar la festa cantant gloses. A M. Àngela Riera, Guillem Riera, Neus Gil, Aina Matamalas i Joan Albert Garau que ens varen acompanyar amb música totes les gloses cantades pels alumnes.

Davant el resultat i l’èxit d’aquest taller, segur que REPETIREM!!
VISCA SANT ANTONI!!!!

Play Video