Cream junts l’institut que volem

L’equip directiu i l’equip impulsor de l’IES Manacor ens hem proposat fer una dinàmica amb tota la comunitat educativa (claustre, famílies i alumnat del centre i les famílies i l’alumnat de 6è de les escoles adscrites de primària) per escoltar quines inquietuds, perspectives i necessitats tenen. El nostre propòsit és poder definir els objectius que ens volem marcar com a centre per als propers quatre anys.

Aquesta setmana li ha tocat fer la dinàmica del vaixell a l’alumnat de 6è i els encarregats de realitzar-la han estat els nostres sociomentors. Han passat tots molt de gust i ha estat una experiència molt enriquidora per a tothom.

Volíem agrair a tota la comunitat educativa que hagin dedicat el seu temps a realitzar aquesta tasca.