Graduació 2n Batx. Juny 2022

Emoció, anècdotes, poemes, música i una gran dosi d’alegria varen ser alguns dels ingredients de la graduació dels alumnes de 2n de batxillerat, Promoció 2022.

A les 19:00 l’Auditori de Manacor es va convertir en l’escenari de la primera graduació presencial després de dos anys sense poder celebrar un acte tan esperat.

Alumnes, famílies, amics i professors, varem gaudir d’un espectacle marcat pel sentit de l’humor i la complicitat entre alumnes i professors.

Presentadors i presentadores varen donar la paraula als representants de cada grup que varen fer un petit discurs carregat de records i experiències de l’etapa de batxillerat. Les tutores varen donar a cada alumne una tarjeta amb una foto del grup i un poema de Miquel Martí Pol.

També es varen llegir els tres poemes guanyadors del concurs de poesia organitzat per la Comissió de la Biblioteca.

Per acabar, un petit grup va interpretar la cançó “Viure sense tu” d’Antònia Font i “Windom Earle” de Jorra i Gomorra.

Així abandonarem tots la sala amb un somriure a la boca i un “Tot Anirà Bé” al cor.

Poemes Graduació