Custòdia del puig de Santa Llúcia

L’Associació Cultural Sant Domingo i alumnes de l’IES Manacor posen en marxa un projecte de custòdia del puig de Santa Llúcia, zona en la qual està ubicada l’ermita de la Verge del Rosari.

Segons els mateixos alumnes de 2n de batxillerat de Ciències de la Terra i els alumnes de 1r ESO de Cooperació i Serveis a la Comunitat consideren que és una zona forestal prop de la ciutat de Manacor que està malauradament bastant abandonada i que seria molt interessant recuperar.

Aquest projecte de custòdia del puig de Santa Llúcia té un eix vertebrador. Aquest eix consisteix en apropar, descobrir i cuidar el patrimoni i el paisatge de la zona de l’ermita a l’alumnat de l’IES Manacor com a les seves famílies.