Concurs Poesia 2023

DIA de la POESIA a l’IES MANACOR 2023.

1. La Comissió Biblioteca de l’IES MANACOR convoca aquest II CERTAMEN LITERARI en motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi. Aquest concurs és obert a tots els alumnes matriculats al centre.
  2. El concurs serà de creació literària: poesia en llengua castellana, catalana, anglesa i alemana. Es concediran sis premis.
    • Alumnes de 1r i 2n d’ESO: 1r i 2n premi
    • Alumnes de 3r, 4t d’ESO i FPB: 1r i 2n premi
    • Alumnes de 1r, 2n de Batxillerat i Cicles: 1r i 2n premi
  3. L’extensió màxima per als treballs de poesia serà d’un poema amb un mínim de 8 versos.
  4. Tots els treballs es presentaran dins un sobre tancat, signat amb un pseudònim i acompanyat de “plica” (un petit sobre on hi hagi, en el seu interior, el nom complet i el curs i a la part exterior, el pseudònim).
  5. Número de participants: com a màxim dos per poema.
  6. El termini de presentació dels treballs finalitza el 27 de març. Els treballs es poden lliurar a la Biblioteca.
  7. El jurat estarà format pels professors del centre.
  8. El jurat podrà ampliar els premis atenent a la quantitat i l’originalitat dels treballs presentats. Així mateix, el jurat podrà declarar deserts aquells premis que no oferesquin el nivell exigible.
  9. El lliurament dels premis tindrà lloc el dia 31 de març a la Biblioteca del centre durant el temps de l’esplai.
  10. Els premis consistiran en vals per material de papereria d’Ofi-illa.
  11. El fet de participar suposa acceptar les bases i el veredicte del jurat.