Recital poètic al Museu d’Història

El passat 27 de juliol, els alumnes de Batxillerat de l’IES Manacor varen presentar el seu recital poètic dedicat Èratos, la musa de poesia amorosa. Aquesta activitat s’emmarca dins el cicle ‘Les Muses Amigues’ que organitza amb molt d’èxit cada estiu l’associació d’Amics del Museu d’Història de Manacor, a qui agraïm l’oportunitat i la convidada.

La iniciativa va sortir a partir del recital de poemes organitzat per la Biblioteca amb motiu de sant Jordi, en què més de quaranta alumnes llegiren poemes triats per ells mateixos en diferents llengües i de diferents temàtiques. En aquesta ocasió, no ha estat possible comptar amb tot l’alumnat (les vacances escolars afavoreixen la dispersió) però, el recital ha estat tot un èxit:  bons poetes, poetes introduïts i  ben recitats en un espai magnífic, al ritme de la música magistralment interpretada per Catalina Mascaró. En aquesta ocasió, a més, s’hi han volgut afegir alguns exalumnes que també han llegit poemes escollits per ells mateixos.

Tot plegat, un acte que posa de manifest l’interès dels joves estudiants per la literatura i per la cultura. Per això volem agrair als alumnes, al Museu d’Història i  als seus ‘Amics’, a na Joana Maria Melis, i a tots els entusiastes de la poesia aquesta magnífica vetllada a la fresca estiuenca. Aprofitam també per desitjar molta sort a tots els ‘recitadors’ que comencen una nova etapa com a universitaris. Salut i sort!