Tres alumnes premiats

A la 17a Convocatòria dels premis d’investigació per a alumnes de 2n de batxillerat i de cicles formatius de grau superior de formació professional convocats pel Consell Social de la Universitat de les Illes Balears per al curs 2022-2023 han resultat premiats tres alumnes del batxillerat internacional de l’IES Manacor.

La més sincera enhorabona tant als guanyadors com als professors encarregats de la supervisió dels treballs.

Categoria 1. Treballs individuals relacionats amb les Arts, Humanitats, Ciències Socials o Ciències Jurídiques
Categoria 2. Treballs individuals relacionats amb les Ciències, Ciències de la Salut, Enginyeries i Arquitectura

La Semana Santa en Federico García Lorca

Francesc Pol González

Francesca Sureda Font

Treball premiat
Investigación sobre la degradación de botellas prefabricadas con plástico PET incoloras y de color azul, verde y marrónnen un medio salino y otro dulce, mediante la demandan química de oxígeno (DQO).

Adrià Melis Nebrera

Catalina Pilar Llull Darder

Treball premiat
Los algoritmos de composición generativa y su uso en la música folclórica