Visita a la Fira Universitària Internacional 2023

El passat divendres 20 d’octubre, els alumnes del Batxillerat Internacional de 1r i 2n curs, van visitar la Rafa Nadal Academy, amb motiu de la Fira Universitària Internacional que s’hi du a terme cada any.

Alguns dels alumnes que han optat per aquesta modalitat de batxillerat, tenen interès de cursar els seus estudis universitaris a l’estranger. Per tant, aquesta visita representa una gran oportunitat per conèixer de ben a prop l’oferta universitària que ens acosten alguns centres de països europeus com Regne Unit, Itàlia i Holanda com també dels Estats Units.

La visita va ser un bon moment no només per conèixer carreres universitàries diferents de les d’aquí, sinó per a practicar la llengua anglesa amb tots els assessors universitaris que molt amablement ens varen atendre.

Una bona experiència que ben segur repetirem l’any que ve.