Taules pícnic

A partir del curs 2020-2021, moment en que es va haver d’aprendre a conviure amb la COVID, va augmentar la necessitat de fer feina a zones exteriors.

La Comissió de Mediambient en col·laboració amb els alumnes d’aula UEECO i la professora Marga Bou, varen iniciar la construcció de taules per al pati per a poder tenir més espais per l’esbarjo en temps d’esplai i per poder fer feina en espais exteriors fora de les aules convencionals.

Aquest darrer any s’ha fet una inversió per a poder ampliar aquests espais exteriors amb més taules picnic, ja que es va considerar que els alumnes l’utilitzaven i n’ hi havia una mancança.

Aquestes taules estan repartides per les zones exteriors del centre . La previsió és poder ampliar aquest proper curs sempre i quan hi hagi ús creixent d’aquests recursos.