Sant Jordi 2023

Sant Jordi premia i fa jugar els alumnes de l’IES MANACOR

Com que ahir era diumenge i no vàrem tenir classe, avui, en bon dilluns, hem celebrat algunes de les activitats de sant Jordi de l’IES Manacor.

El Departament de català ha preparat una sessió de JOCS LINGÜÍSTICS per a tot l’alumnat durant el pati. Els jocs han estat conduïts pels voluntaris lingüístics que s’han pres molt seriosament la seva tasca.

Hem aprofitat, també, per donar els premis del concurs BLACKOUT POETRY en què han participat tots els alumnes d’ESO i 1r de Batxillerat.

Podeu veure els guanyadors en el panell de l’entrada; la resta de tasques estan penjades al passadís del primer pis. Vos convidam a fer-hi una bona ullada perquè els alumnes ho ha fet molt bé i el jurat ho ha tingut molt i molt difícil per poder decidir els premis.

Per cert, els guanyadors poden disposar de dues entrades de cinema i els finalistes d’una bossa literària especialment il·lustrada per a l’ocasió.

Bon sant Jordi a tots i molta lectura! (I alguna rosa, ja que hi som!)

PREMIS BLACKOUT POETRY. SANT JORDI 2023

1r ESO
  • Guanyadora: Irene Rodríguez (1r D)
  • Finalistes: Xin Yan (1r E), Guillem Toni Bassa (1r C)