2n ESO

60,00 248,00

SKU: N/A Categoria: Etiqueta:

Amb la compra d’aquest paquet es pot fer el pagament dels següents productes, segons la vostra selecció.

• Material escolar 38 €
  • Apima 30 €
    Si l’alumne/a tindrà germans/es més grans cursant ESO o Batxillerat el pròxim curs es descompten els 30€ de l’Apima, ja que només es paga una vegada, per el fill/a major. Quan es demanen les dades personals, es sol·licita el nom i DNI del germà o germana gran.
  • Programa de reutilització de llibres.
    Inclou llibres en paper, els llibres digitals i la llicència Google pel Chromebook. L’APIMA farà una aportació econòmica per donar suport al programa de reutilització de llibres. En completar les dades caldrà acceptar les condicions del programa i l’ús del tractament de les dades de l’alumne/a.

• 1r any que participau 180 €
    • 2n any que participau 90 €
  • Llibre digital de Física i Química 22 €
    Només s’ha de seleccionar si no seleccionau el programa de reutilitazció de llibres.

Si no us adheriu al programa de reutilització de llibre, els alumnes han d’adquirir els llibres en paper (aprox. 195 euros) a qualsevol llibreria, a més del llibre digital de Física i Química.

Material escolar

si

Tindrà germans/es MAJORS cursant ESO o Batxillerat el curs 24-25?

SÍ, NO

Reutilització de llibres