Missió Ocupació

El passat 29 de novembre, l’alumnat del primer curs del CFGS d’Administració i Finances feren una sortida per participar a l’Escape Room: Missió Ocupació, esdeveniment organitzat per Palma Activa.

La sortida consistí en anar a berenar a a Can Joan de s’Aigua i la posterior participació a l’Escape Room.

La sortida fou molt enriquidora per a l’alumnat que, a part de treballar la cohesió de grup classe, pogué posar en pràctica les “soft skills” que més habitualment es tenen en compte per a una candidatura de treball.

L’Escape Room consistí en el desxiframent de vàries proves relacionades en l’àmbit laboral per tal de posar en pràctica el treball i cohesió de grup, la comunicació, la cooperació, l’ús de les noves tecnologies, etc.

Per concloure, podem dir que l’alumnat aprengué i practicà un conjunts d’aptitud molt significatives per a la vida laboral d’una forma diferent i divertida.