Miniolimpiades Biologia i Física/Química

Svetlana Khaustova, Asmaa Chtioui i Arnau Tortella, alumnes de 4rt ESO B, participaren el dijous 12 de maig a les miniolímpiades de ciències que estaven organitzades des de la UIB i que es feien al campus de la Universitat de les Illes Balears.

Iniciaren a les 9:30 amb la V miniolímpiada de biologia i geologia a la sala d’actes de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos per a continuar a les 11:30 amb la XVIII miniolímpiada de física i química a la sala 1 de l’edifici de Mateu Orfila.

Les dues proves estaven formades per qüestions tipus test i problemes de física i química.

S’acabà la jornada fent una passejada per la “Fira de la Ciència per a tothom “ que organitza la UIB els dies 12, 13 i 14 de maig.

Un dels objectius és estimular l’interès i l’accessibilitat a la ciència a l’alumnat de secundària de les Illes Balears