Microteatre 2024

Un any més, els alumnes de 1r d’ESO ens varen sorprendre amb les cinc representacions que varen preparar, assetjar i representar per la jornada de Microteatre per la dona durant el dia 15 de març.

Durant el matí els espectadors foren alumnes de moltes escoles de Manacor i altres pobles i, durant el capvespre, varen poder assistir com a públic tots els familiars i tot el públic en general de volgués gaudir de l’itinerari.

Enguany, les cinc obres estaven basades en rondalles mallorquines adaptades per als alumnes aportant una mirada més moderna i feminista.

Les obres representades foren:

• La rondalla d’en Vit (1r ESO A)
  • La cova de la bruixa Joana (1r ESO D i F)
  • La muleta de plata (1r ESO C)
  • La flor romanial (1r ESO E)
  • Tres al·lotes fines (1r ESO B)

Volem agrair als alumnes per la seva implicació i dedicació i també donar les gràcies per la cessió dels espais on es varen representar les obres.

També volem donar un agraïment especial a tots els patrocinadors que, d’una manera o una altra, vàrem col·laborar amb menjar i begudes per al berenar del matí.