Les famílies i el centre

A l’IES Manacor tenim molt clara la importància de mantenir vincles forts amb les nostres famílies en el desenvolupament de l’alumnat.

La relació estreta entre família i centre ha demostrat ser un factor essencial per al progrés i benestar dels estudiants. Mantenir aquesta connexió positiva no només contribueix al desenvolupament acadèmic, sinó que també enriqueix l’ambient de centre i crea una base per a la col·laboració constructiva.

La nostra APIMA exerceix, de manera excel·lent, un paper crucial com a pont entre les famílies i l’escola i s’implica de manera activa per impulsar iniciatives que beneficien tota la comunitat educativa.

Volem seguir mantenint aquesta comunicació oberta per col·laborar de manera estreta, per ajudar a abordar les preocupacions de les famílies, resoldre problemes i millorar la transparència en la presa de decisions.

Quan les famílies i l’escola treballam de la mà, cream un entorn educatiu ric, inclusiu i propici per al creixement i èxit tot el nostre alumnat.

Estam molt agraïts de poder comptar amb les nostres famílies i de tenir aquesta APIMA que fa una gran tasca. Molts gràcies per ésser-hi.