Carnestoltes Hogwarts

Aquest any la setmana de Carnestoltes a l’IES Manacor està sent molt especial ja que està a punt de començar la setmana de Harry Potter i el Món de la Màgia.

Durant aquests dies les classes concursaran entre elles aconseguint punts amb diferents actuacions de l’alumnat. En aquesta web podeu consultar tant els criteris que permeten aconseguir punts com els punts aconseguits per cada classe.

Elecció de les cases de Hogwarts

La setmana passada els delegats i delegades dels diferents cursos varen passar pel barret seleccionador per triar la casa de Hogwarts de la qual formaran part durant el concurs.

Els i les alumnes de l’aula UEECO han construït la Cabanya d’en Hagrid, els ha quedat espectacular! Són uns artistes!

Per fer-ho han utilitzat tela, pintura, pinces i paper. Han pintat pedres de paret i les bigues del sostre.

Durant la setmana màgica podeu visitar la seva cabanya i estaran encantats de rebre-vos i vos mostraran tot el que han fet.