Breu Història de la Llengua Catalana

El alumnes de 2n de BI presenten el llibre de M. Magdalena Gelabert a l’Escola Municipal de Mallorquí de Manacor

El passat divendres 14 d’octubre els alumnes de Batxillerat Internacional (els de segon) varen presentar, juntament amb la seva professora de català, el llibre Breu història de la llengua catalana. A l’acte hi intervingueren la directora de l’EMM, l’autora del llibre i també l’editora.

Els alumnes foren els encarregats de presentar el llibre i explicar els seus continguts, així com també de comparar aquesta nova edició amb la que ja s’havia fet l’any 2002.

D’una manera molt dinàmica, i amb el suport d’una projecció, els alumnes explicaren els continguts i l’enfocament d’aquesta obra, juntament amb la utilitat que hi han trobat per als seus estudis. A la presentació van exposar els resultats de diverses sessions de treball intens que s’havien realitzat durant les setmanes anteriors. A més, aquesta activitat es troba dins la programació de la Comissió de Normalització Lingüística, que s’encarrega de la participació de l’alumnat en activitats de projecció del centre que tenguin com a llengua vehicular la llengua catalana.

Tot plegat, una manera ben lúdica d’afrontar un tema tan difícil com el de la història de la llengua catalana.

Va ser tot un èxit i els assistents agrairen el dinamisme de la presentació i el bon criteri dels alumnes. Enhorabona a tots!!

Play Video