Admissió FP. Curs 23/24

El proper 1 de juliol, l’IES Manacor es divideix en dos centres educatius, un destinat a l’Educació Secundària Obligatòria i al Batxillerat i l’altre que s’anomenarà CIFP Politècnic Llevant on s’impartiran els cicles de formació professional Bàsica, Grau Mitjà, Grau Superior, Cursos d’Especialització i Certificats de professionalitat.

Si vols demanar l’admissió a estudis de Formació Professional, pots anar al següent enllaç:

Instruccions Matrícula

Dates Matrícula
  • Alumnat Nova Incorporació:
    • Primera fase: del 20 al 22 de juliol.
    • Segona fase: 22 i 23 de setembre
  • Alumnat matriculat al centre en el curs 21/22: de l’1 al 10 de juliol
Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar per preparar el procés d’admissió a Cicles Formatius i Formació Professional Bàsica