Matrícula i Admissió Batxillerat. Curs 23/24

Instruccions Matrícula

Dates Matrícula
  • Alumnat matriculat al centre en el curs 22/23 i alumnat Nova Incorporació : del’17 al 19 de juliol

Procés  Escolarització

Procés d’adscripció

Presentació de sol·licituds: del 28 de març al 3 d’abril.

1r Batxillerat: Participa al procés d’adscripció l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Porreres i del CC Sant Francesc d’Assís de Manacor.

Procés d’admissió. Anar al Servei d’Escolarització

Presentació de sol·licituds: del 22 al 28 de juny

Participa al procés d’admissió l’alumnat de qualsevol centre NO adscrit que es vulgui matricular a qualsevol curs d’ESO o Batxillerat al nostre centre.

• L’alumnat que ja està matriculat a l’IES Manacor (a qualsevol ensenyament) ja té reserva interna de matrícula, per tant, no ha de participar ni en el procés d’adscripció ni en el d’admissió.

Calendari Escolarització ESO i Batxillerat. Curs 23/24

Instruccions Matrícula

Dates Matrícula
  • Alumnat matriculat al centre en el curs 21/22: de l’11 al 14 de juliol
  • Alumnat Nova Incorporació: del 18 al 20 de juliol
Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar pel procés d’escolarització que enguany es farà de forma telemàtica.

Procés Escolarització

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt els diferents processos d’escolarització.

Correu del Centre

Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: iesmanacor@educaib.eu