Activitats Sant Jordi 2023

Abril sempre és sinònim de roses i llibres. Sant Jordi és el dia que més ens agrada a la Comissió Biblioteca, i per això hem duit a terme diferents activitats i propostes per celebrar-lo.

• Concurs de poesia 2023: com que ens agrada tan Sant Jordi, ja començarem al mes de març amb el Dia de la Poesia (21 de març). Per això, molts de vosaltres participareu al concurs de poesia. L’enhorabona als guanyadors.
  • Taller de punts de llibre: el llarg de diferents dies de la setmana de Sant Jordi, amb la professora Joana Maria Melis del Departament de Plàstica, tots els que heu volgut heu pogut fer-vos un bon punt de llibre per no perdre el fil de les vostres lectures i poder continuar fent volar la vostra imaginació.
  • Concurs de Bookface: un altre any, i ja en van quatre, s’ha celebrat el concurs de Bookface amb gran participació.
  • Exposició La biblioteca de Babel: enguany, tota la comunitat del centre ha pogut visitar una exposició sobre llibres i llengües que ens ha ajudat a ser conscients de la diversitat lingüística del món i del centre i la seva importància. A més, els alumnes de 1r, 2n d’ESO i de Grau Mitjà, han participat en la creació d’una garlanda multilingüe
  • Recital poètic sant Jordi: i per tancar tantes activitats, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat han assitit al Recital Poètic de Sant Jordi que han fet diferents alumnes d’aquest nivell.