Search
Close this search box.

Guanyadora Imatge Agenda escolar 26-27

Dimarts dia 19 de maig, es va lliurar a l’alumna Noa Andreu de 2n ESO D el premi al millor dibuix de tots els grups de 2n ESO d’educació plàstica i visual, per ser la imatge de l’agenda escolar del curs 26-27.
 
A més del reconeixement, es va fer entrega d’un obsequi que consistia en una botella acompanyada d’una bossa amb el disseny de l’institut i un berenar a la cantina.