Abril 2022

Per aquest mes hem triat les següents lectures:

El umbral de la noche, un recull de relats del mestre del terror, de l’escriptor Stephen Kingconegut per les seves novel·les de terror, supranatural, suspens, ciència-ficció i fantasia. Els seus llibres solen estar a la llista de best-sellers, i ha arribat a vendre més de 350 milions de còpies.

Algunes d’aquestes han estat adaptades al cinema, tan conegudes com: Carrie de Brian de Palma o El resplandor de Stanley Kubrick.

Umbral noche

Un libro de relatos escalofriantes, por el indiscutido maestro del terror.

El gran gusano hediondo se ha enseñoreado de la aldea abandonada y no permitirá que nadie acabe con sus misas negras. La máquina planchadora ha probado la sangre de una virgen y quiere más, mucho más, y su macabro deseo no se detendrá ante nada. Los amplios maizales imponen a los chicos sus sanguinarios ritos…

El umbral de la noche nos transporta a un mundo de terrores imposibles que no por ello dejan de estar ahí, a la vuelta de la esquina, en un maizal, en un pueblo abandonado, en una lavandería, debajo de la cama o tras la puerta de ese armario que ni siquiera rechina.

mag terramar

En Ged és un nen que té una gran habilitat en les arts màgiques de Terramar, que s’articulen coneixent els noms veritables de les coses.

El seu poder i ambició creixen, i el seu mestre decideix enviar-lo d’adolescent a l’escola de mags de Terramar. En Ged mostra grans habilitats a l’escola, però la vanitat i la rebel·lia no l’ajuden a adaptar-s’hi; és massa conscient que posseeix un gran poder.

En un duel màgic per resoldre una discussió amb un company d’escola, en Ged allibera una criatura de la foscor que l’ataca i el persegueix. Creu que només pot fugir-ne i travessarà mitja Terramar per alliberar-se’n.

Però de què fuig, en realitat?

le guin

«A Terramar el protagonista hi fa un recerca, com fan molts joves: Com puc ser una bona persona? La majoria ens passem la vida buscant la resposta, perquè cada vegada que et sembla que has trobat el camí, el camí canvia.» Ursula K. Le Guin

Aquí us deixem un tast:

I aquí un tràiler de la sèrie basada en la trilogia:

Desitgem que sigui del vostre gust. Feliç Sant Jordi!!

Comissió Biblioteca