Taller Orientació Laboral

Dia 25 de maig la Comissió de Biblioteca juntament amb el Departament d’Orientació (Mari Paz Fernández), vàrem organitzar una xerrada d’Orientació Laboral dirigida als alumnes de 4t d’ESO.

Vàrem convidar a familiars d’alumnes de l’IES i a professionals de diferentes àmbits professionals per exposar la seva experiència acadèmica i laboral.

Volem agrair la participació de na M. Bel Pastor (Auxiliar d’infermeria), d’en Juanjo Nebot (Bomber), d’en Dani Piña (Controlador Aeri), de na M. Pía Rubio (Pilot), de na Janka Jurkiewicz i de n’Àngel Seco (Policies Nacionals), per participar a la xerrada i explicar i compartir la trajectòria de la seva vida laboral.

Hi va haver molta participació per part de l’alumnat, que va mostrar molt d’interès envers les diferents sortides professionals, vies d’accès, vacances, salaris, etc.

Tant alumnes com professors vàrem trobar que fou una activitat molt profitosa i enriquidora.