Viatge cultural a Madrid

L’alumnat de 2n de batxillerat i de l’aula UECCO han gaudit de tres dies de la vida cultural que ofereix Madrid.

Varen fer una gimcana fotogràfica per conèixer alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat; disfrutaren d’una obra de teatre del gran dramaturg Alfredo Sanzol, Fundamentalmente fantasías para la resistencia.

A més, varen viure amb més profunditat la vida d’en Federico García Lorca, Las Sinsombrero i Ramón M.ª Valle-Inclán gràcies a les rutes literàries; en el seu temps lliure, uns aprofitarem per fer una volta per l’exposició de Fòrmula 1, uns altres visitaren el CaixaForum i d’altres, el Museo de las ilusiones.

No es varen oblidar de fer la visita imprescindible al Museo del Prado, de la mà de dues professores, na Joana Maria Melis i na Francesca Pons i dels seus alumnes d’Història de l’Art.

Finalment, els periodistes de Radio Nacional 3, Ángel Carmona i Antonio Vicente, els varen sumergir al món de la ràdio amb el seu programa en directe Hoy empieza todo.