Paradeta LLibres

Des de la Comissió de Biblioteca hem organitzat com a primer any una paradeta de llibres, “UN LLIBRE A BENEFICI DE L’ESTEL DE LLEVANT”.

Durant uns mesos hem recollit donacions de llibres de tota la comunitat educativa: pares, mares, alumnes, docents i no docents del centre de l’IES Manacor, per donar una segona vida als llibres que ja no s’utilitzen.

Es van vendre a 1 i 2 euros i tot el que es va recaptar va anar destinat a benefici de L’ESTEL DE LLEVANT.

Paradeta llibresAgraïr als alumnes de 1r curs de Grau Mitjà de COMERÇ que ens van ajudar a la venda dels llibres i de fer els paquets de regal, a n’en Martí Ramis i na Gero Salvà per dissenyar els diferents cartells que van ser exposats i a tots els que heu fet possible aquesta iniciativa que segur que cada any repetirem.

Gràcies a l’ESTEL DE LLEVANT per la bona feina que fan, treballam junts per la SALUT MENTAL!!