Microteatre 2021

Els dies 29 i 30 de març es va celebrar a l’IES Manacor el Microteatre per la Dona 2021.

Els alumnes de primer d’ESO van representar les peces davant l’alumnat del nostre IES. Els alumnes de 1r són els que varen escriure les diferents obres, amb l’especial ajuda d’un dramaturg professional i dels alumnes de 1r de Batxillerat Internacional, els quals també varen ajudar en la direcció de les peces.

En total es van representar 5 obres:  “Atípic”, “Julieta & Julieta”, “Mares”, “Sense pèls a la llengua” i “Una bona sortida”.

Els joves intèrprets han mostrat que el microteatre és un exercici de dedicació, creativitat i entusiasme i han pogut transmetre als espectadors la importància de les qüestions tractades a les obres.