Experimenta 2017

DISFRUTA AMB L’EXPERIMENTA, LA FIRA DE LA CIÈNCIA DE L’IES MANACOR

El dimecres 22 de febrer de sis a vuit de l’horabaixa la fira estarà oberta al públic en general

cartell definitiu 2017

L’IES Manacor ja ho té tot a punt per l’Experimenta 2017, que es celebra enguany per onzè any consecutiu al nostre municipi. Durant tres dies l’institut d’educació secundària es converteix en un centre d’experimentació, on es viu la ciència d’una manera molt especial. Alumnes d’ESO i de batxillerat es transformen en professors, explicant i realitzant una sèrie d’experiments científics que prèviament han treballat als laboratoris en les assignatures de Física i Química, Biologia i Geologia i Matemàtiques. Sota la supervisió del professorat es duen a terme un conjunt de pràctiques de laboratori interessants, curioses i sorprenents, que ens ajuden a comprendre millor la realitat que ens envolta.

Aquesta fira de ciència que l’IES Manacor duu endavant any darrera any és pionera a la nostra comarca, la més visitada i la que té major participació. Tots els alumnes del centre, l’alumnat de diferents escoles de primària i de secundària de Manacor, Son Macià, Vilafranca, Sant Joan, Artà i Son Ferriol, els familiars i amics dels alumnes i el públic en general, tendran l’oportunitat de disfrutar de la ciència d’una manera diferent i divertida.

Alumnes des de cinquè de primària fins segon de batxillerat i cicles formatius visitaran l’Experimenta els dies 21, 22 i 23 de febrer, durant l’horari lectiu. El dimecres dia 22, de les 18 h a les 20 h, l’institut estarà obert per tal de rebre la visita del públic en general, en una jornada de portes obertes.

Hi estau tots convidats!!