CFGS Màrqueting i Publicitat. Desafío Junior

Els alumnes del Cicle Formatiu de Marketing i Publicitat ens hem engrescat en un projecte conegut de l’ESIC Business & Marketing School (Madrid), anomenat “Desafio Junior“.

Aquest és un projecte per a joves emprenedors de Cicles Formatius i Batxillerat de tot Espanya, basat en el Màrqueting a l’empresa.

IMG_0406

Es divideix el projecte en tres fases, qualificant els grups en un rànquing, segons la puntuació obtinguda de cada fase.
Primerament, la primera fase tractava de crear una empresa utòpica. En segon lloc, la segona definirà el binomi producte/mercat referit a la idea de negoci escollida, així com el pla de comercialització. I per darrera fase, es prendran decisions sobre els aspectes jurídic-mercantil i recursos humans i financers que es necessiten.
Cal dir que els objectius esperats són la presa de decisió, el treball en equip, i sobretot tot allò que ens poguem fer nostre i en un futur exprimir-ho a a un públic.
Nosaltres, amb molta il.lusió, hi estam formant part, dividint-nos en equips escollits per a nosaltres mateixos, amb ajuda dels nostres respectius professors.
Així, amb la creativitat i coneixements adquirits durant l’any, cada grup ha llançat, per ara, la seva primera part de l’activitat.
Seguidament estem esperant les pautes per a la segona fase.
Cal dir que els guanyadors rebran premis amb un gran valor econòmic, incloent l’escola provinent. També, atorga un diploma d’haver-hi participat.
Esperem que aquesta nova aventura ens doni una empenta a seguir i a aprendre en el que ens agrada, el Màrqueting.”

Joana M. Garrido

Alumna de 1r de CFGS de Màrqueting i Publicitat