Capsula del temps

El dia 14 de maig durant la fira MANAFREAK es va instal·lar davant l’Ajuntament de Manacor una “Càpsula del temps” amb una data anotada per a la seva obertura: 16/04/2072, és a dir, d’aquí a 50 anys!!

Aquesta càpsula del temps és un recipient hermètic construït amb la finalitat de guardar missatges i objectes del present per a ser trobats per generacions futures.

Des de l’Ajuntament també varen voler donar veu a la comunitat educativa i als escolars per tal que l’alumnat del futur de Manacor i la resta de ciutadans i ciutadanes d’aquí 50 anys puguin descobrir alguns missatges, cartes, fotografies u objectes que representin la vida escolar i detalls dels diferents centres del municipi.

És per això que l’IES Manacor ha volgut fer la seva petita aportació amb una carta i alguns treballs reflexius de Teoria del Coneixement, fets per alumnes de 1r de Batxillerat Internacional.

La secretària de la nostra Apima, na M. Antònia Duran, va ser la responsable posar l’aportació de l’IES Manacor dins la càpsula.

A veure què trobarem d’aquí 50 anys!!!!