Acte Reconeixement Spainskills

El passat dimecres 11 de maig 2022 a les 20h a l’Aula Manga de l’IES Manacor va tenir lloc un emotiu i sentit acte de reconeixement als dos alumnes de l’IES Manacor premiats als SpainSkills 2022. Els alumnes David Christian Sansó i Adrià Cuevas varen aconseguir les medalles de plata a les respectives competicions de Desenvolupament Web, i Administració de Sistemes i Xarxes a la competició nacional de la Formació Professional celebrada en el mes de març a Madrid.

L’acte va comptar amb l’assistència de les famílies dels alumnes, diferents autoritats i representants d’institucions educatives (el batle de Manacor -Sr. Miquel Oliver Gomila-, el director general de FP – Sr. Antoni Baos Relucio-, el director del centre IES Manacor -Sr. Miquel Amengual Gayà-, la cap d’estudis de FP de l’IES Manacor – Sra. Maria Àngels Fuster Riera– i el responsable del Centre Universitari de Manacor – Sr. Jaume Rigo Matheu-), així com el coordinador balear de l’skill de Desenvolupament Web -Sr. Antoni Ramírez Duran-, els tutors dels alumnes -Sr. Miquel Gaià Pasqual i Sr. Antoni Moragues Galmés– i la resta del professorat del departament d’Informàtica de l’IES Manacor.

Després d’una sèrie de parlaments de les diferents autoritats i familiars, el visionat d’un vídeo explicatiu il·lustrant els èxits i vivències dels alumnes tan a la competició autonòmica BalearSkills 2021 com a la nacional SpainSkills 2022, es va procedir a fer entrega d’uns guardons de reconeixement de mèrits als dos alumnes. L’acte acabà amb un petit refrigeri i nombroses fotografies al photocall.

Enhorabona i gràcies Christian i Adrià!