Admissió Batxillerat Internacional. Curs 23/24

Informació  Admissió

Si t’interessa conèixer el programa del Batxillerat Internacional de l’IES Manacor, et convidam a participar en la sessió informativa que es durà a terme el mes de març.  Segueix les notícies de la nostra web i les publicacions a les xarxes per no perdre’t el procés d’admissió que comença el mes de maig.

Tens tota la informació a la secció Oferta Educativa a la nostra web: Batxillerat Internacional.

Portes Obertes Batxillerat Internacional: 29 de març de 2023  a les 19:00h.

Per assistir a la sessió  informativa del Batxillerat Internacional, emplena el següent formulari i rebràs un correu de confirmació en cas que hi hagi algun canvi.

Formulari Portes Obertes

Batxillerat Internacional

Dates Clau Admissió

El període d’admissió per al curs de Batxillerat Internacional 2023/24 està TANCAT.
  • Pèriode Sol·licitud d’Entrevistes: del 2 al 12 de maig de 2023.
  • Realització d’Entrevistes: del 22 al 26 de maig.  Format d’entrevista online a través de Google Meet.
  • Prova Competencial:  30 de maig de 2023 a les 17:00h. Format presencial.
  • Publicació de Llista d’Admesos: el 22 de juny de 2023.
  • Membres de la Comissió Avaluadora: Estefenia López, Pilar Caldentey, Nicolau Barceló, Manel Nicolau.

Informació Sol·licitud

IMPORTANT!!
  • Cal indicar en els camps Dia i Sessió del formulari  un dia i sessió lliures de l’Horari d’Entrevista BI.
  • Un cop revisada la sol·lictud, rebrà un email confirmant la data i hora de l’entrevista que es durà a terme a través de videoconferència.
  • De no rebre confirmació en 2 dies, enviï un email a bi@iesmanacor.cat.

DOCUMENTS SOL·LICITUD

En el formulari de Sol·licitud de Cita per Entrevista caldrà adjuntar obligatòriament els següents documents. En el cas de les notes, s’ha d’adjuntar un document oficial, que es pot baixar del GESTIB famílies.

• Notes de la 3r Avaluació de 3r d’ESO.
  • Notes de la 1a Avaluació de 4t d’ESO.
  • Notes de la 2a Avaluació de 4t d’ESO.
  • Fotocòpia del DNI de l’Alumne/a.
  • Document Partícipació a Activitats Extraescolars emplenat.