Recollida Puig de Santa Llúcia

Els alumnes de Cooperació i Serveis de 2n ESO varen preparar una campanya de recollida de residus al Puig de Santa Llúcia per als alumnes de 1r ESO al llarg dels mesos d’octubre, novembre i desembre d’aquest any passat.

Aquesta campanya de recollida de residus, emmarcada dins una de les activitats de custòdia del Puig de Santa Llúcia, fou realment un èxit de participació.

Els alumnes partiren des de l’IES Manacor caminant cap al puig i allà es va fer una recollida activa en petits grups (cada grup constava de 2 alumnes de 2n ESO que eren els tutors d’un grup de 5 o 6 alumnes de 1r ESO), es van deixar els residus a un lloc concret perquè els responsables de la neteja de l’Ajuntament de Manacor venguessin a recollir-los.

Moltes gràcies a tots els participants!