Na Marina Pascual López, alumna de Dibuix Artístic de 2n de Batxillerat, ha estat finalista del Concurs de Cartells dels Cossiers d’enguany!
Ahir va rebre el seu diploma de part de l’Escola de Mallorquí i de l’Ajuntament de Manacor.
Estam molt orgullosos de la teva feina i dedicació, Marina.
Enhorabona!