La comissió de coeducació, gràcies a la col·laboració de Convivèxit i d’IBDONA i al finançament del Ministeri d’Igualtat, organitza una xerrada dijous, 11 de juny, de les 18:00h a les 20:00h, a l’aula magna de l’IES Manacor.
La xerrada sobre el foment de les masculinitats empàtiques i cuidadores anirà a càrrec de David Kaplún, expert en Gènere, Violència i Masculinitats.