El dia 14 de maig els alumnes de biologia de 1r de Batxillerat Internacional varen canviar les aules de l’institut pels laboratoris DemoLab, situat a la Universitat de les Illes Balears (UIB).L’objectiu d’aquesta sortida pedagògica és la d’apropar l’alumnat a la recerca real i oferir-los l’oportunitat de treballar amb un equipament científic que el nostre centre no disposa.
Durant la jornada, els estudiants varen dur a terme un seguit de pràctiques experimentals centrades en l’estudi de les cianobactèries.