Search
Close this search box.

2a visita al DemoLab de la UIB

El dia 14 de maig els alumnes de biologia de 1r de Batxillerat Internacional varen canviar les aules de l’institut pels laboratoris DemoLab, situat a la Universitat de les Illes Balears (UIB).L’objectiu d’aquesta sortida pedagògica és la d’apropar l’alumnat a la recerca real i oferir-los l’oportunitat de treballar amb un equipament científic que el nostre centre no disposa.

Durant la jornada, els estudiants varen dur a terme un seguit de pràctiques experimentals centrades en l’estudi de les cianobactèries.