Sortida al Galatzó

El dies 2 i 3 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat Internacional varen estar de convivències al Galatzó. Aquesta sortida, organitzada com a part del programa Creativitat, Activitat i Servei (CAS), va oferir als alumnes una oportunitat única per connectar i explorar la natura.

Durant aquests dos dies, varen poder recórrer algunes de les rutes tan precioses que hi ha al Galatzó, varen descobrir la bellesa d’aquest paisatge, varen poder visitar la possessió del Galatzó i conèixer un poc més de la seva història i llegendes.

L’experiència no només ha estat enriquidora des d’un punt de vista educatiu, sinó que també ha estat una oportunitat excepcional per conèixer-se millor i gaudir de moments inoblidables en un entorn natural impressionant. Un èxit rotund que segur ha deixat una empremta significativa en tots els qui hi hem participat.