Projectes de Realitat Virtual

Els alumnes del Curs d’Especialització de Videojocs i Realitat Virtual en el mòdul de Realitat Virtual i Augmentada han desenvolupat durant aquest 1r trimestre el prototipus d’una aplicació WebVR (Realitat Virtual per a la web) fent ús del framework A-FRAME per a la programació d’entorns i experiències VR en l’entorn web.

Els projectes han sigut molt variats, des d’un catàleg WebVR de productes tecnològics, un visualitzador 3D d’esdeveniments culturals en una ciutat virtual, un joc de puzzle 3D, un mostrador informatiu de dades geogràfiques, etc…

Els mateixos alumnes han dissenyat i optimitzat els assets (elements gràfics 2D, models 3D, audios, tipografies, fitxers de dades JSON), han programat la lògica i funcionament de l’aplicació, i n’han fet les proves, desplegament i avaluació del producte.