Premis a l’Esforç Personal i al Rendiment Acadèmic

El dimecres dia 8 de novembre es va celebrar, al Palau de Congressos de Palma, l’Acte de Lliurament dels Premis a l’Esforç Personal i al Rendiment Acadèmic Excel·lent del curs 2022-23.

Aquest acte va ser una oportunitat per celebrar, reconèixer i felicitar els estudiants que han brillat, no només pel seu rendiment acadèmic, sinó també per l’extraordinari esforç personal.

En nom de la comunitat educativa, volem enviar una enèrgica felicitació a l’alumnat premiat de l’IES Manacor i a les seves famílies que han contribuït al seu èxit.

Que aquest reconeixement sigui el preludi d’encara més èxits en el futur..

Alumnat premiat: Aina Serra Miralles, Francina Sansó, Carterina Adrover, Antònia Barceló, Maria Caldés, Aina Mesquida, Lluïsa Oliver, Jillane Pedronan, Ernest Pizà, Elisabeth Rado, Caterina Font, Héctor Valiente, Candela Jazmín di Paolo, Xavier Moyà, Àngels Reig, Benvinguda Sureda, Paula Elisabeth Rehkugler, Eduard Ballester.