Disfrutam del modernisme a Sóller

Curiositat, expectació, il·lusió i ganes d’aprendre es notaven, dimarts 29 de novembre, al bus cap a Can Prunera, Sóller!!!

L’alumnat de 2n de Batxillerat i els que cursen Educació Plàstica a 4t d’ESO, van gaudir de la sortida a Sóller, organitzada pels departaments de Llengua Castellana i Literatura, Història de l’Art i Educació Plàstica i Visual.

Allà varen poder gaudir de l’estètica modernista gràcies a la visita al Museu de Can Prunera i a les façanes de la Parròquia de Sant Bartomeu i el Banc de Sóller.

En primer lloc, els alumnes d’Història de l’Art varen exposar a la resta de companys les característiques del Modernisme presents a ambdós edificis, i, posteriorment van recórrer la històrica casa de Can Prunera, convertida en Museu des de 2009.

En aquest lloc emblemàtic de la història sollerica, van poder viure de prop el pas del Modernisme a la nostra illa i posar en pràctica els coneixements que ja havien treballat a les diferents assignatures esmentades.

Esperem poder gaudir el proper curs del Modernisme mitjançant el patrimoni decoratiu i arquitectònic de Mallorca!!

I com sempre: amb bon ambient i un deliciós berenar!!