Del 21 al 24 d’abril vam viure quatre dies intensos plens d’aventures, rialles i paisatges que ens han robat el cor.
Dia 1: Bilbao ens va rebre majestuosa. Vam al·lucinar amb les formes atrevides del Guggenheim i ens vam perdre pels carrerons amb encant del Casc Vell, entre pintxos i història.
Dia 2: Adrenalina pura! Remant entre aigües amb canoa i superant barrancs espectaculars. Cares de concentració, crits d’emoció i molta, molta diversió.
Dia 3: Santander elegant i lluminosa. Una guia ens va descobrir els secrets de la Península de la Magdalena, amb vistes al mar infinit. L’horabaixa, passeig de conte per la medieval Santillana del Mar i posta de sol daurada a la preciosa platja de Suances.
Dia 4: Acomiadament salvatge al Parc de Cabárceno. Jirafes, elefants i óssos en un entorn natural impressionant que ens va deixar bocabadats.
Quatre dies, mil anècdotes i una motxilla carregada d’amistats i records que duraran per sempre.