
2 Cursos
1600h
Lectives
400 h
en Empreses
Tarda
Dilluns-Divendres
Amb aquest cicle aconseguiràs ser un professional capaç de realitzar funcions de planificació, organització i gestió d’activitats de màrqueting, investigació comercial, publicitat i relacions públiques en empreses de qualsevol sector.
Podràs treballar per compte propi realitzant activitats de comunicació i publicitat i esdeveniments en l’àmbit públic o privat o bé treballar per compte aliè exercint la teva activitat en els departaments de màrqueting, comunicació i gabinets de premsa i comunicació de qualsevol empresa o organització, o en empreses de comunicació, agències de publicitat i esdeveniments de l’àmbit públic o privat, així com en empreses, organitzacions i instituts d’investigació de mercat i opinió pública
Accés directe:
- Estar en possessió del títol de batxillerat LOGSE.
- Haver superat el segon curs de batxillerat experimental, COU o equivalent.
- Estar en possessió del títol de tècnic especialista, tècnic superior o equivalent.
- Estar en possessió d’una titulació universitària o equivalent, a la qual es va accedir sense els requisits acadèmics.
- Estar en possessió del títol de Tècnic de Grau Mitjà.
Amb una prova d’accés:
Poden realitzar la prova d’accés els alumnes que tenguin 19 anys o més, o que els compleixin durant l’any natural de realització de la prova.
Assistent del cap del producte.
Tècnic de màrqueting, de publicitat i de relacions públiques.
Organitzador d’esdeveniments de màrqueting i comunicació.
Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.
Tècnic en estudis de mercat i opinió pública.
Inspector d’enquestadors.
codificador de dades per a investigacions de mercat.
Els alumnes de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat seran capaços d’efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis en els medis i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publi-promocionals necessaris.
Estudiar 2n de GS de Màrqueting i Publicitat. Obtenint el Títol de Grau Superior en 1 any
El cicle dona accés, entre d’altres, als següents estudis universitaris:
Grau d’Administració d’empreses
Grau de Màrqueting
Grau de Comerç
Grau de Publicitat
Grau de Relacions Laborals
Grau de Turisme
Grau de d’Economia
Consulta a cada universitat i grau que vulguis cursar els reconeixements de crèdits entre el títols de tècnics superiors i els estudis universitaris
Primer Curs |
---|
Polítiques de Màrqueting (6h) |
Màrqueting Digital (8h) |
Investigació Comercial (4h) |
Gestió Econòmica i Financera (5h) |
Anglès (4h) |
Formació i Orientació Laboral (3h) |
Segon Curs |
---|
Disseny i Elaboració de material de comunicació (8h) |
Relacions Públiques i Organització d’esdeviniments de màrqueting (4h) |
Mitjans i Suports de Comunicació (6h) |
Treball de camp en la Investigació Comercial (4h) |
Llançament de Productes i Serveis (4h) |
Atenció al Client, Consumidor i Usuari (4h) |
Projecte de Màrqueting i Publicitat(40h durant el període de FCT) |
Formació en Centres de Treball (400h/Tercer Trimestre) |
Part del currículum d’aquest mòdul s’impartirà en anglès.
Mòduls del Cicle
Informació dels mòduls: Continguts, Temporalització, Avaluació i Materials a utilitzar
Díptic en PDF
Informació del Cicle Formatiu: Accés, Competències, Continguts...