
2 Cursos
1600h
Lectives
400 h
en Empreses
Tarda
Dilluns-Divendres
Amb aquest cicle aconseguiràs ser un professional capaç d’elaborar plans de vendes, definir estratègies i actuacions comercials, gestionar equips de vendes, obtenir i analitzar informació fiable del mercat i organitzar i supervisar el muntatge d’espais comercials i aparadors.
Accés directe:
- Estar en possessió del títol de batxillerat LOGSE.
- Haver superat el segon curs de batxillerat experimental, COU o equivalent.
- Estar en possessió del títol de tècnic especialista, tècnic superior o equivalent.
- Estar en possessió d’una titulació universitària o equivalent, a la qual es va accedir sense els requisits acadèmics.
- Estar en possessió del títol de Tècnic de Grau Mitjà.
Amb una prova d’accés:
Poden realitzar la prova d’accés els alumnes que tenguin 19 anys o més, o que els compleixin durant l’any natural de realització de la prova.
Cap de vendes. Representant comercial. Agent comercial.
Encarregat de tenda.
Encarregat de secció d’un comerç.
Encarregat de secció d’un comerç.
Coordinador de comercials.
Supervisor de telemàrqueting.
Aparadorista comercial.
Dissenyador d’espais comercials.
Especialista en implantació d’espais comercials.
El perfil d’un alumne del Grau Superior d’Espais Comercials inclou:
- Persones amb interès per el món del màrqueting i el comerç, amb molta curiositat sobre el el món que els envolta i el comportament de la gent.
- Persones entusiastes, empàtiques i assertives, i sobretot amb moltes ganes d’aprendre coses noves de forma continuada.
Estudiar 2n de GS de Màrqueting i Publicitat. Obtenint el Títol de Grau Superior en 1 any
El cicle dona accés, entre d’altres, als següents estudis universitaris:
Grau d’Administració d’empreses
Grau de Màrqueting
Grau de Comerç
Grau de Publicitat
Grau de Relacions Laborals
Grau de Turisme
Grau de d’Economia
Consulta a cada universitat i grau que vulguis cursar els reconeixements de crèdits entre el títols de tècnics superiors i els estudis universitaris
Primer Curs |
---|
Polítiques de Màrqueting (6h) |
Màrqueting Digital (8h) |
Investigació Comercial (4h) |
Gestió Econòmica i Financera (5h) |
Anglès (4h) |
Formació i Orientació Laboral (3h) |
Segon Curs |
---|
Aparadorisme i Disseny d’Espais Comercials (4h) |
Gestió de Productes i Promocions en el Punt de Venda (4h) |
Organització d’Equips de Vendes (4h) |
Tècniques de Venda i Negociació (7h) |
Llançament de Productes i Serveis (4h) |
Logística d’Emmagatzematge (6h) |
Logística d’Aprovisionament (5h) |
Projecte de Gestió de Vendes i Espais Comercials (40h durant el període de FCT) |
Formació en Centres de Treball (400h/Tercer Trimestre) |
Part del currículum d’aquest mòdul s’impartirà en anglès.
Díptic en PDF
Informació del Cicle Formatiu: Accés, Competències, Continguts...
Mòduls del Cicle
Informació dels mòduls: Continguts, Temporalització, Avaluació i Materials a utilitzar