
2 Cursos
1600h
Lectives
400 h
en Empreses
Tarda
Dilluns-Divendres
La competència general d’aquest títol consisteix a assistir la direcció i d’altres departaments en les activitats d’organització, representació de l’entitat i fer les funcions administrativa i documental; gestionar-ne la informació i fer les funcions administrativa i documental; gestionar-ne la informació i la comunicació interna i externa, i realitzar altres tasques per delegació, utilitzant, si és el cas, la llengua anglesa i alemanya, aplicant la normativa vigent i protocols de gestió de qualitat que assegurin la satisfacció del client o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.
- Administrar sistemes d’informació i arxiu, amb suport convencional i digital amb condicions de seguretat
- Comunicar-se oralment i per escrit amb dues llengües estrangeres.
- Gestionar l’organització d’esdeveniments, reunions i altres actes corporatius aplicant les normes i protocols establerts.
- Desenvolupar les tasques de relacions públiques a l’empresa
- Realitzar presentacions de documents i informes, integrant textos, dades i gràfics, utilitzant aplicacions informàtiques.
- Realitzar tasques bàsiques d’administració de les àrees comercial, financera, comptable i fiscal.
- Tramitar documents i comunicacions internes o externes .
- Elaborar documents i comunicacions a partir d’ordres rebudes, informació obtinguda i /o necessitats detectades.
- Classificar, registrar i arxivar comunicacions i documents.
Accés directe:
- Estar en possessió del títol de batxillerat LOGSE.
- Haver superat el segon curs de batxillerat experimental, COU o equivalent.
- Estar en possessió del títol de tècnic especialista, tècnic superior o equivalent.
- Estar en possessió d’una titulació universitària o equivalent, a la qual es va accedir sense els requisits acadèmics.
- Estar en possessió del títol de Tècnic de Grau Mitjà.
Amb una prova d’accés:
Poden realitzar la prova d’accés els alumnes que tenguin 19 anys o més, o que els compleixin durant l’any natural de realització de la prova.
Assistent a la direcció .
Assistent personal.
Secretari/a de direcció.
Assistent de despatxos i oficines.
Assistent jurídic.
Assistent en departaments de recursos humans.
Administratiu en les administracions i organismes públics.
Aquest professional exerceix l’activitat al costat d’un o més directus o directives, o executius o executives, o bé un equip de treball (departament, projecte, grup, etc. ) en un context de creixent internacionalització. Té un paper bàsicament interpersonal, organitzacional i administratiu que pot desenvolupar-se en tot tipus d’organitzacions (empreses nacionals o internacionals, associacions, agències governamentals, entitats del sector públic o privat, domèstiques o internacionals) que donen cabuda a aquest tipus de professional.
Aquest cicle formatiu d’assistència a la direcció està dirigit a totes aquelles persones que vulguin treballar organitzant, gestionant, elaborant i transmetent la informació procedent o amb destinació als òrgans executius, professionals i de gestió en llengua pròpia i/o estrangera i, també, representant a l’empresa i fomentant la cooperació i qualitat de les relacions internes i externes, segons els objectius marcats i les normes internes establertes.
Aquest tècnic pot realitzar i exercir la seva professió en qualsevol departament d’una empresa o organisme públic o privat. A l’àrea de serveis, especialment en oficines i despatxos professionals; en l’Administració pública, ja sigui central, autonòmica o local. És un tècnic qualificat que actua com un assistent dels òrgans de gestió i d’administració, i amb un cert poder de decisió.
Estudiar 2n d’Administració i Finances. Obtenint el Títol de Grau Superior en 1 any
El cicle dona accés, entre d’altres, als següents estudis universitaris:
Biblioteconomia i Documentació
Educació Social i Treball Social
Estadística i Relacions Laborals
Administració d’Empreses i Economia
Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques
Consulta a cada universitat i grau que vulguis cursar els reconeixements de crèdits entre el títols de tècnics superiors i els estudis universitaris
Primer Curs |
---|
Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial (3h) |
Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa (3h) |
Ofimàtica i Processos de la Informació (8h) |
Procés Integral de l’Activitat Comercial (4h) |
Comunicació i Atenció al Client (5h) |
Anglès (4h) |
Formació i Orientació Laboral (3h) |
Segon Curs |
---|
Segona llengua estrangera (Alemany) (7h) |
Protocol Empresarial (7h) |
Organització d’Esdeveniments Empresarials (8h) |
Gestió Avançada de la Informació (8h) |
Projecte d’Assistència a la Direcció (40h) |
Formació en Centres de Treball (400h/Tercer Trimestre) |
Part del currículum d’aquest mòdul s’impartirà en anglès.
Mòduls del Cicle
Informació dels mòduls: Continguts, Temporalització, Avaluació i Materials a utilitzar
Díptic en PDF
Informació del Cicle Formatiu: Accés, Competències, Continguts...